A place for trainers - Pokemon Nation
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Welcome to Pokemon Nation!
Enjoy the site! Very Happy
Februarys Pokemon of the month is
Squirtle
Make sure to vote for
the next Pokemon of the month!
PN: Poke Rumble Tournament Champion Is.
Poke Rumble Champion Blue!
Congratulation Blue on your win!
Thank you all for participating, Pls join on our next tournament!

Share | 
 

 So tired...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Aer Dragneel
Elite
Elite
avatar


Posts : 732
Age : 18

PostSubject: So tired...   Mon Apr 01, 2013 9:14 am

Stayed up until 1 last night finishing some chart that is due today. Yeah...passed out as soon as my head hit the pillow. I thought I'd share this interesting news with you...so yeah.

_________________

You ain't got nothing on me
Back to top Go down
View user profile
Green
Expert
Expert
avatar

Posts : 211
Age : 27

PostSubject: Re: So tired...   Mon Apr 01, 2013 2:43 pm

haha i remember when i had school project and i was playing metroid prime on my game cube then in the last moment i remember i had a project due the next day stood all night til i was done, haha cant brag didn't get a good presentation score Razz

_________________
Feeling lucky punk? - Ironhide

Back to top Go down
View user profile
Aer Dragneel
Elite
Elite
avatar


Posts : 732
Age : 18

PostSubject: Re: So tired...   Mon Apr 01, 2013 10:24 pm

Yeah...I really need to rest up tonight

_________________

You ain't got nothing on me
Back to top Go down
View user profile
dialga0009
Expert
Expert
avatar


Posts : 152
Age : 28

PostSubject: Re: So tired...   Tue Apr 02, 2013 3:17 am

lol at this age now, work takes up soooo much of a day. Night time is the only time i really have so I'm constantly up till 1-2 in the morning...not good, but u learn to thrive off the few hours of sleep u get

_________________


Back to top Go down
View user profile
Pokeprincess
Admin
Admin
avatar


Posts : 751
Age : 27

PostSubject: Re: So tired...   Tue Apr 02, 2013 1:11 pm

dialga0009 wrote:
lol at this age now, work takes up soooo much of a day. Night time is the only time i really have so I'm constantly up till 1-2 in the morning...not good, but u learn to thrive off the few hours of sleep u get

really i need you secret to living on a few hours of sleep cause i cant crying i never get enough sleep Sad

_________________
~Jessie The Shiny Girl

*Shinies Im Looking For*

Back to top Go down
View user profile
dialga0009
Expert
Expert
avatar


Posts : 152
Age : 28

PostSubject: Re: So tired...   Tue Apr 02, 2013 7:24 pm

at this point i think it is just sheer will power haha

_________________


Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: So tired...   

Back to top Go down
 
So tired...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Tired of politics!
» Commercials you are tired of.....
» Check out the new Gerard Butler ad for L’Oreal!
» George Clooney: looking unhealthily thin nowadays?
» Dyelon boosted up my tired uniforms

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Pokemon Nation :: General-
Jump to: