A place for trainers - Pokemon Nation
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Welcome to Pokemon Nation!
Enjoy the site! Very Happy
Februarys Pokemon of the month is
Squirtle
Make sure to vote for
the next Pokemon of the month!
PN: Poke Rumble Tournament Champion Is.
Poke Rumble Champion Blue!
Congratulation Blue on your win!
Thank you all for participating, Pls join on our next tournament!

Share | 
 

 Stoerms Adventures: Chapter Eight-On the road again

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Seriousness
Expert
Expert
avatar


Posts : 168
Age : 19

PostSubject: Stoerms Adventures: Chapter Eight-On the road again   Tue Mar 06, 2012 10:08 pm

Me:"...It feels good to be able to move all my limbs again."

Blast:"Kip?"

Me:"We are going to Sunshore city..."

???:"Hey kid...Don't bother going there."

Me:"Waah! Don't sneak up on me like that...Wait why shouldn't I go?"

???:"The leader... Is gone."

Me:"Ohh...I'm not going for the gym challenge."

???:"...But, there, you have a pokedex and pokemon."

Me:"Yeah I know...That was kind of obvious."

???:"Why do you have them if you aren't going on the gym challenge?"

Me:"I'm a trainer, yes, but I'm training to be a professor."

???:"Oh..Do you perhaps...Mind if I travel with you? My name is Braven."

Me:"Sure, I'm Stoerm."

*They walk a while in silence*

Me:"So...Are you a trainer?"

Braven:"Yea, but I don't challenge gyms either. I'm a breeder."

Back to top Go down
View user profile
Aer Dragneel
Elite
Elite
avatar


Posts : 732
Age : 18

PostSubject: Re: Stoerms Adventures: Chapter Eight-On the road again   Tue Mar 06, 2012 10:18 pm

>Braven

>Brock


HMMM

_________________

You ain't got nothing on me
Back to top Go down
View user profile
Seriousness
Expert
Expert
avatar


Posts : 168
Age : 19

PostSubject: Re: Stoerms Adventures: Chapter Eight-On the road again   Tue Mar 06, 2012 10:25 pm

Victory Fiend(R) wrote:
>Braven

>Brock


HMMM
COINCIDENCE

Back to top Go down
View user profile
PokemonNation
Elite
Elite
avatar


Posts : 477
Age : 27

PostSubject: Re: Stoerms Adventures: Chapter Eight-On the road again   Tue Mar 06, 2012 10:47 pm

Lol nice
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Stoerms Adventures: Chapter Eight-On the road again   

Back to top Go down
 
Stoerms Adventures: Chapter Eight-On the road again
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [BASHING VIDEO] HPI WR8 Traxxas slash 4x4 short course truck Offroad RC Adventures Bashing at Rifle Range Road
» Sons of Dragons - Book 1: The Road of Kyle
» Showmans / Road loco rolling chassis
» Road run
» Old Motor Week Jon Moss T56 Impala SS road test video

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: :: Lolen Region :: :: Route 1: Green Path-
Jump to: